HOŞGELDİNİZ 06 Aralık 2016

Çözülmüş Define İşaretleri 1

Define işaretleri, çözülmüş resimli 40 adet define işareti ve anlamı, haç işareti, mağara işareti, ok işareti,  aslan, tümülüs, üçgen, dama, kare, koltuk, kare ve al işaretleri.

Etiketler:

Yorumlar

  1. aaaaa diyor ki:

    Arkadaslar ben aile mezari buldum kaya mezari gibi magaraya benziyo topragin icindeydi define yi bulamiyorum yardimci olabilirmisiniz

    1. MendereS diyor ki:

      her mezarda define olacak diye bir kaide yok lakin bu mezar aile mezarı ise boş olması imkansız. şu tecrübemiz var aile mezarlarının hediyeleri ayrı bir odaya yapılabiliyor sizdede aynı durum söz konusu olabilir.

      DİKKAT SORULAR FORUM SAYFAMIZDAN SORULMAKTADIR BURADAN SORDUĞUNUZ SORULARA CEVAP ALAMAZSINIZ FORUM SAFFAMIZ: http://www.definesohbeti.com/

      1. savas diyor ki:

        menderes bey birkayanin yaninda ikiadet ciplak ayak izi yanyana solayak digerinden yirmi santim yukarda onkisminda buikiayagin onunu kesergibi ayakizi yalniz ickisminda kanalseklinde oyma ucunadogru bir delikle bolunmus ayak izlerinin birazgerisinde yinebir kanalvar 40cm boyunda nerede arama yapmaliyim yerden antikromadonemine ait paralar cikiyo isterseniz resimde gonderirim bana yardimci olurmusunuz

        1. MendereS diyor ki:

          DEĞERLİ ARKADAŞLAR SORULAR FORUM SAYFAMIZDAN SORULMAKTADIR TÜM USTALAR ORADA
          FORUM SAYFAMIZ: http://www.definesohbeti.com/

    2. Anadolu diyor ki:

      1968 Yılında henüz 14 yaşındaydım Yaylaya çıkmıştık hayvanları otlatırken Kayaların üzerine sol elimi çizdim ve oydum . Daha sonra yurt dışına geldim. Bir duydumki o kayanın her tarafını kazmışlar nafile bir şey bulamamışlar.Benden dedektör istediler bende gerçegi söyledim fakat kimseyi inandıramadım. Ucuz bir dedektör götürdüm çıktık yaylaya aynı kayanın yanına ara babam ara benimki çocuklugumu anısını hatırlamak için gezmek oldu.fakat arkadaşlar halen define arıyor nafile yok beyler el işareti at işareti ot işareti bunların hepsi palavra.

  2. serhat yıldırım diyor ki:

    s.a arkadaşlar ben çalışma yaptığım arazide bir kayanın üzerine oyulmuş yıldız işareti buldum kaya düz ve 1 metre kare çapında yakınında boş bir çocuk mezarı buldum üzerinde bir çok desen var en çokta yuvarlak oyma desenleri var ben burda bişeyler çıkarabilirmiyim yardımlarınızı bekliyorum.

    1. MendereS diyor ki:

      yıldız kaç köşeliydi, bulunduğunuz yer tepe biyermi, burada kaç tane oyma vardır.

      SORULARINIZ İÇİN FORUM SAYFAMIZ

      1. serhat yıldırım diyor ki:

        eywalla kardeş yıldız 5 köşeli bulduğum yer bostan olarak kullanılıyor dün bulduğum mezarla arasındaki oyma yaklaşık 7.5 metre 3 tane yuvarlak var ama kazı yapmadım. yıldızın bulunduğu yer tamamen düzlük yalnız 50 metre ötede bayağı büyük bir kaya var

    2. caresiz diyor ki:

      herkese selam yaklaşık 4 metre genişliğinde düz kesilmiş yerli büyük bir kaya üzerinde yukarıya doğru u dan uç açıları daha geniş yarım daire şeklinde oyulmuştur üzerindeki büyük kayanın batı tarafı düz kesilmiş bir kaya.
      işaretin alt tarafından başlayan 10-15 cm genişliğinde güzel biçimli kanallar mevcut.kanalların bulunduğu kaya dümdüz olup 4 köşesinde kanallar vardır ortasındada kanal vardır.mahzenmi mezarmı girişi bunun neresindedir.bölgede çok sayıda açılmış kaya mezarı bulunmaktadır.
      tecrübeli arkadaşlar kanallar acaba düz parça parça olan düz kayanın birleştirilmiş noktalarımıdır? bakıldığı zaman bütün bir düz kaya görünmektedir.ayrıca düz oluklu kaya kapak olabilirmi? lütfen yardımlarınızı bekliyoruz şimdiden teşekkürler

  3. Salih diyor ki:

    Son resimdeki haç mağara içinde papaz mezarına işarettir. Mağara ikiye ayrılır sağ kol tarafında papaz mezarı birde oda , oda içinden çan vardır dikkat edin bu haç çok değerlidir.

  4. Ahmet diyor ki:

    Slm arklar kolay gelsin bende bi işaret buldum dağın yamacında kare oyma var oymanin hemen altında iki küçük oyma var bu iki küçük oymanin arasında H.İ.P var ne anlama geliyor cevap verirseniz sevinirim hebinize kolay gelsin

  5. ali diyor ki:

    muhurlu mezar nasil acilir

  6. Ali diyor ki:

    Bi kaç işaret buldum kayserinin koyunde bi geyik var arkasinda iki tane oyma var ve onun yanindaki kayanin uzernde 4 tane oyma kanallar var oymalrn arasnda

    1. Ibrahım diyor ki:

      Kayserinin hangi köyü kardeş

  7. Pasha diyor ki:

    Güneş işareti var ortasında üçgen nedir acaba

  8. Ceyhun diyor ki:

    Arkadaşlar bir kayanın üzerinde oyularak koyun kafası var koyunun yattığı yönde küçük bir mezarlık var bu ne anlama geliyor ?

    1. Ceyhun diyor ki:

      Etrafında hiç mağara benzeri yer yok sadece biraz ön tarafında su yolu geçiyor

  9. kadirhan diyor ki:

    selamün aleyküm arkadaşlar ben bi kayanın üzerinde yuvarlak derin oyma buldum bir tanesi tabak genişliğinde bir tanesi bardak genişliğinde bir tanesi de daha küçük oymaları birleştirince üçgen çıkıyor yakınlarda da bir değirmen taşı bulduk yalnız bunlar bir irmağın içindeydi

  10. burhan diyor ki:

    Ben Bazı İşaretler Buldum Ama ne anlama geldiqini bilmiyorum azı acık makas azı kapalı makas vede kılıç işaretleri

    1. Abdullah diyor ki:

      Bulmus oldugunuz makas resimleri ni görmek isterim saygilarimla

  11. kader mahkumu diyor ki:

    S.a bende bir taş buldum bir tarafında ağlayan göz diğer tarafın da iki oyuk var ne anlama geliyor bilen varmı? ?

  12. kader mahkumu diyor ki:

    Birde bir eşkiya mezarı denilen bir mezar var ordan biri çıkar mı?

  13. salih diyor ki:

    sa kayalık bir mevkide kabartma sağ ayak isareti (parmaksız) ve bu mevkide 3 tane murç 1 tane oyma var ayak yerden yüksek bir kayanın üstünde.

    1. Volkan diyor ki:

      Seninle görüşmek isterim. Eğer bahsettiğin işaretin bir fotoğrafı varsa. WhatsApp ta da olabilir.

      1. Sheygy diyor ki:

        Volkan kardeş ben sana bi kaç resim göndersem yardımcı olurmusun?

    2. Kerim diyor ki:

      Bende de tam tersi sol ayak izi hemen altında insan figürü tam ortada kuş resmi var ne anlama geliyor acaba hocam banada bi yorum atarsanız sevinirim

  14. Muhittin diyor ki:

    Bende de cok isaret var resimleri nasil yukleyebilirim
    yardim

  15. metin diyor ki:

    Arapca tı harfi gibi onünde artı isareti var kabartma isaret kayada ustünden akar su geciyor

  16. Vedat KAYIKÇI-0545. diyor ki:

    Herkese selamlar, Marmara bölgesinde bir şelale ve bu şelalede bulunan figürler “Balık, Çıplak Kadın, 3 tane Kartal ve Aslan” şelalenin yan-üst tarafında “Papaz”, arkadaşlar burası için ciddi ekibi olanların “Profesyonel cihazları, kullanacakları ekipmanları, Hocası-Papazı ve çalışacak ekibi” telefon veya mail yoluyla tarafımla irtibata geçmesini rica ediyorum.

  17. ısrafil taş diyor ki:

    Arkadaşlar resim atarsam yardım edebilir misiniz

  18. Tolga diyor ki:

    Yuvarlak olmaya dikdörtgen oyma Birleşik, ne anlama geliyor

  19. Cüneyt kocakusak diyor ki:

    Hocam yormlarnz gizel ve yönledirici..bilgilndirici.gerçi arszide insanbirz şaşryor…resim.atp..bilgi alabilirmyim..tşkkrlr..

  20. tohıd diyor ki:

    salam hocam ben ıranlı turkıye snırında çalderan şehrınende yaşıyorom bende çok gozel ışaretler var lofen whatsapp nomaranısı bana gonderın ışaretlerı sıze gonderım belkı sızın ıçın deyerlı ulorsa mosafırmız ulob bırlıkde deyerlendırız. saygılar beklıyorm
    whatsapp

    1. Bedirhan diyor ki:

      Tohıd ben de Van’dayım yardimci olmaya çalışırım

  21. Tera diyor ki:

    Roma dönemi kabartma yilan işareti buldum sadece kafası 1metre boyunda ve 80cm genişliğinde

  22. Tera diyor ki:

    Bu işaret hakkında bilgisi olan varmı

  23. Mustafa diyor ki:

    Ben kare oyma buldm biri bana yardımcı olabilir mi?

    1. MendereS diyor ki:

      bulunması en kolay işarettir kare oymalar; 1,5 metrelik hava çeliği bul şüphelendiğin yere çak nerede güp güp öttü yer orasıdır.

      1. mevlüt diyor ki:

        Selâmün aleyküm Menderes hocam bende kare dikdörtgen üçgen yuvarlak kadın gül çarpı artı kılıç yani aklınıza ne gelirse hepsi var. Şimdi demir çak demişsiniz de o demiri nereye çakacaz? Bana da bi kardeşini olarak yardımcı olursanız size minnettar olurum. ßimdi den allah razı olsun..

  24. Nurcan diyor ki:

    Merhaba yıllar önce tesadüfen bir düzlükte gezerken hemen yakınındaki ormana girdim birkaç taş buldum ilk taşın üzerinde haç ama bir ucu ok işaretiyle başka bir taşı gösteriyordu o taşta gene ok işareti ve en son bir ağacın dibinde büyük bir taş ve üzerinde artı işareti vardı ama taşı yerinden kaldırmışlar ve altını kazmışlardı kazılan alan derin değildi içinde yapraklar vardı bende elimdeki dal parçasıyla yaprakları karıştırdım akrep çıktı akreple oynarken gıcırdayarak bir kapı açılma sesi duydum ve bir süre sonra kapı aynı gıcırtıyla sanki kapandı bu işaretleri ve yaşadığım olayı bana açıklayabilecek biri varmı

    1. ÇılgınDefineAvcısı diyor ki:

      Merhaba Nurcan hanım, uyuşturucu vb. kötü alışkanlıkları derhal bırakmanız gerekmektedir. Saygılarımla.

  25. Nurcan diyor ki:

    Elimde bir kaya parçası ve küp kırığı var o kaya parçasının doğal bir yapı mı yoksa el yapımı harç mı olduğunu öğrenmek istiyorum çünkü o parçanın olduğu yer sanki dikey bir kaya gibi dursada elimle vurduğumda arkası boş ses geliyordu ve arazide toprağın yüzeyinde bolca kiremit parçaları küp kırıkları vardı bu konudada bilgi verirseniz çok sevinirim kaya parçasının resmini yollayabilirim

    1. MendereS diyor ki:

      Forum sayfamız http://www.definesohbeti.com sorularınız için hizmetinizdedir bilginize.

      1. deniz diyor ki:

        Bu işarti ne anlama geldiğini bilen varmı bir akarsu kenarında ağlayan göz büyük bir kayanın üstünde ağlayan göz

        1. miharbi diyor ki:

          Hitit mezari gözün baktığı yer de oda odanin içi mezar gözün altida oda eğer birkaç damla varsa çoklu olda odaların biri boştur birinde hediyelik ve bir diğeride doludur odalar tuzaklidir göz yaşı varsa sutuzağıdır tuzağı bozmadan inersen dünya yatıyordur bozarsan eskavatör şarttir.

      2. murat diyor ki:

        Gardas eğer bu işlerden anlıyorsan elimde izler var yardımcı olurmusun bana beraber faydanalalim

  26. cevat diyor ki:

    bir kayanın üzerinde çok net bir tek çarık izi ve yanında ters j işareti bulunmaktadır.Gözümüzün önüne getirmeye çalışacak olursak kaya üzerindeki çarık sola bakmaktadır.yaklaşık bu çarığın 20 cm sağında bulunan ters j harfinin(j harfinin uzun kısmı çarığın topuk yani ayakaltı kısmı ile aynı yönü göstermektedir ve j nin kıvrılan yanı ise sağa bakmaktadır.ya da şöyle anlatabilirim. ayağımız ile yere bastığımızda sanki o ters j harfinin uzun kısmını yere saplıyoruz. bunu yorumlayabilirmisiniz? işaretler çok nettir.ayrıca kayalıklardan oluşan bir yuksek tepenin orta yükseklikteki bir bölümündeki kayaların uzerındedir.şimdiden sağolun

  27. Huseyin diyor ki:

    Kalp isareti buldum derenin yaninda derenin kesisim noktasinda yuvarlak buyuk bir kaya var.nerde acaba

  28. derman diyor ki:

    3 oyma yuvarlak seklinde kucukten buyuge dogru bunun bi anlami varmidir

  29. Yasin diyor ki:

    Selam ben diyarbakırli Ergani ilçesinde eski Ermenilerin yaşadığı bir evin davarinda tesadüfen bir taş buldum bu taşın üzerinde Ermenice yazılar var bu yazıyı bi kaç papaza gönderim uzak dur dediler karışma hiç birseyimize yardımcı olan varsa lütfen yardımcı olsun 553019

  30. Yasin diyor ki:

    vin davarinda tesadüfen bir taş buldum bu taşın üzerinde Ermenice yazılar var bu yazıyı bi kaç papaza gönderim uzak dur dediler karışma hiç birseyimize yardımcı olan varsa lütfen yardımcı olsun 2299

  31. kürşad diyor ki:

    Kurt kafası resmi buldum yassı bi taşın üstünde.

  32. abdulhamid diyor ki:

    arkadaşlar merhaba, yerinden oynatılamayacak kadar büyük bir kaya üzerinde el işareti var. ayrıca yine büyük bir kaya üzerinde el işaretinin100 metre çaprazında haç işareti var. çözümü hakkında bilen arkadaşlar yorum yazabilir mi?
    el işareti hakkında epey bilgi var fakat hepsi karman çorman.

  33. Ali diyor ki:

    Arkadaşlar Mrb parmaksız çocuk ayak izi tek taş üzerinde arkasında 4 metre kadar gerisinde hayvan izleri ne anlama geliyor yardımcı olurmusunuz

  34. murat diyor ki:

    Mrb ganimet avcıları bi tavuk arkasında 4 tane civciv
    Civcivin biri tavuğun sırtında bu ne anlama geliyor acaba

  35. selami diyor ki:

    Kayanin yan yuzunde erkek cinsel organi karsisinda balik ne anlama gelir 7 metre derinlikte

  36. defineciyiz diyor ki:

    bende bi taş var ortasında yuvarlak içinde çiçek var kabartma hemen solunda yanında üçgen üçgenin ortasonda yuvarlak kabartma sağında ise üzüm salkımı hepsi kapartma bunlar çözemiyorum .

  37. irfan harmancı diyor ki:

    selamün aleyküm mmenderes bey bende bir taş var ayak resmi parmaklar yok oymadır etrafları tırtırlıdır bu ne anlama geliyor yardımcı olursanız minetar olurum şididen teşekürler

  38. Usta diyor ki:

    Lan benim anlamadığım burdaki sordunuz adam bi boktan anlasa su an size cevap yazicak durumda mi olurdu sizin buldunuz resimlerden binlerce var heryerde bibok cikarticak olsa kendi çıkarır size ni söyler ne iciyonuz söyleyince bizde kullanak

  39. passha diyor ki:

    Selamunaleyküm menderes hocam size facebook mesengerdan msj attım birkaç hafta oldu iznik’in dağ köylerinden birinde kapalı bir mağara bulduk ve mağaranın olduğu tepenin diğer tarafında yatan bir öküze benzeyen büyük bir kaya sizden bilgi edinmem gerekiyor mail adresimden bana ulaşabilirmisiniz ALLAH’a emanet olun saygılarımla.

  40. Murat diyor ki:

    Mrb arkadaşlar bu işlerle pek alakam yok fakat geçenlerde bi akrabanın düğünü dolayısıyla köye gittim velhasıl bi taşın üzerinde bir eli başında bir eli karnında hamile gibi bi kadın figürü gördüm bunu kimler niçin kullanmış bilgisi olan yorum yapsın

  41. omer diyor ki:

    suya çok yakın anlamı nedir yrdolunuz lutfen

  42. omer diyor ki:

    ben iki tane at nalı buldum çivili yan yanalar ikisi birbirine ters

  43. beyoglu diyor ki:

    Balik ve kivrimli yilan isareti buldum ne anlama gelir

  44. Muro diyor ki:

    S.a arkadaslar ucgen isareti ve ustunde iki tane kucuk delik var parmak giriyor ardindan ayni dagda merdiven 15 cm buyuklugunde mihraplar var arti kare oymalar ve yuvarlak oyma var bu ne anlama geliyor ben baliga gittigimde gordum bunlarin anlami nedir

  45. Ali diyor ki:

    Arkadaslar isaret yerlerini bilen varsa bana fotosunu cek yanına tarih takvim saat vb gibi isaretleri gönder parasını pesin al.İs nasıl olacak diyorsanız isi anlatayım.

    1. Arif diyor ki:

      Ali bey iletişime nasıl geçeceğiz sizinle

    2. emir diyor ki:

      ali bey sizinle nasıl iletişime geçersiz

  46. MendereS diyor ki:

    TÜM ARKADAŞLARIN DİKKATİNE:

    SORULAR FORUMDAN SORULMAKTADIR. http://www.definesohbeti.com/

  47. mehmet diyor ki:

    mrb taşin uzerınde merdiven işaretı hac işaretı ve para işareti bu işaretler ne anlama geliyor

  48. Kurt diyor ki:

    Arkadaslar tepenin önünde yani tepenin içine oyulmus bir koltuk var sağ 2 yönü sol 11 yönü tepe koltuğun olduğu yerde tepe bunun anlamı ne olabilir

  49. Ismail diyor ki:

    Arkadaşlar iki gece ayni ruyayi gordum.bu bahçe kendimize ait.gördugum yede koltuk taşi var dere kenari.koltuk taşinin ne anlama geldini bilen varmi

  50. Ismail diyor ki:

    Ruyamda bir kup altin buluyorum.ve sonra altinda bir oda girisi giriyorum icersi işil ışil şedirvan var ve her taraf altindan ve altin dolu.3.cü gunu gittim koltuk taşini kaldirdim birşey cikmadi fazlada kazmadim ne yapmam gerekir

  51. Volkan diyor ki:

    Siyah taşın üzerinde 21 tane haç ve iki tane istavroz(çarpı) işareti var. Fotoğrafı yayınlamak istedim ama başaramadım. Anlamı nedir? Lütfen detaylı bilgi verin. Bilgisi olmayan yorum yapmasın.

  52. Barış diyor ki:

    Sim yerde bulunan Kaya’da çekiç önünde kırılmasa gereken bir şey ğibi oyok sol tarafında nal ve alt tarafında iki tane oyuk yumruk büyüklüğünde il ordu merkez tşk

  53. Metin diyor ki:

    Mrb arkadaşlar ben kaya üzerinde keklik işareti buldum anlamını bilmiyorum soyliyebilirmisiniz

  54. edim07 diyor ki:

    merhabalar size sormak istediğim işaretler kayanın yan yüzünde yıldız ve m harfi blunuyor fakat kayanın hemen yanından bir nehir geçiyor ve o işaretin bulunduğu yerin derinliği nehirin diğer yerlerinin derinliğinden 5 kat daha fazla nehrin gelel olarak derinliği 2 metre civarında fakat o işaretli kayanın olduğu yerin derinliği 10 metre civarında açıklama yaparsanız sevinirim iyi günler

  55. tufan diyor ki:

    Cihaz yumurta şeklindeki tasa otuyor ama birşey çıkmadı bilgi alabilirmiyim

  56. Veli diyor ki:

    Mrh arkadaslar toprakla ayni seviyede 3/4metre kare yerli kayanin uzerinde kare icinde kare icinde kare isaret var 50 metre asagidada oyle bi kayanin uzerinde oyma etrafinda kucuk oymalar buyuk oymadan kucuk olanlara baglantilar var anlami nedir bu isaretlrin tesekkurler

  57. Vedat diyor ki:

    Bir taşın üstünde çarpı işareti ve 18 cm yanında ok işareti var okun uzunluğu 18 cm okun basindaki ayrımlar 5’er cm çarpı işaretinin her iki çizgisine 18 cm’dir bunun yorumu nedir arkadaşlar bilen bana ulaşsın

  58. trakyalı39 diyor ki:

    Merhaba.benim bulduğum bi isaret var koltuk taşi gibi.yerle bir ama.toprak icinde bulunan bir kayaya yapilmis.oturdğunuzda ön tarafinizda eski bir kuyu var karsinizda buyuk kayaliklar var.birsey cikarmi sizce?

Yorum Yaz